Zadania zrealizowane:
- Zakup i uruchomienie serwera do obsługi aplikacji podnoszących komfort studiowania osób z niepełnosprawnościami.
- Zakup komputera stacjonarnego z kamerą i mikrofonem do prowadzenia połączeń wideokonferencyjnych pracowników BDU oraz zaproszonych ekspertów z osobami z niepełnosprawnościami z
- Zakup komputera przenośnego do prowadzenia zdalnych konsultacji z osobami z niepełnosprawnością.
- Zakup notebooka z oprogramowanie Camtasia oraz Canva Pro dla Studium Kształcenia na Odległość do opracowania dostępnych materiałów dydaktycznych.
- Zakup trzech tabletów wraz z oprogramowaniem umożliwiającym komunikację alternatywną przy pomocy piktogramów oraz syntezy głosu, do obsługi osób z niepełnosprawnościami w Dziekanacie, Rekrutacji oraz Biurze Dostępności Uczelni.
Zadania w trakcie realizacji:
- Uruchomienie aplikacji mLegitymacja umożliwiającej pełną obsługę wirtualnej legitymacji studenckiej w aplikacji mObywatel.
- Integracja systemu e-learningowego Moodle z systemem dziekanatowym Uczelni w celu zapewnienia spójności danych oraz import ocen.
Zadania zaplanowane:
- Wdrożenie aplikacji, zintegrowanej z systemem dziekanatowym Uczelni, umożliwiającej rezerwowanie terminów spotkań z pracownikami Biura Dostępności Uczelni oraz ze współpracującymi z BDU specjalistami, m.in. doradcami czy psychologiem.
- Wdrożenie aplikacji mobilnej mStudia ułatwiającej studiowanie osobom z niepełnosprawnościami.
- Uruchomienie systemu umożliwiającego prowadzenie transmisji zajęć z Uczelni i zdalne uczestnictwo w zajęciach osób ze specjalnymi potrzebami.
- Doposażenie i unowocześnienie wypożyczalni sprzętu i oprogramowania dla osób z niepełnosprawnościami.