Zadania zrealizowane:
- Przeprowadzenie audytu strony internetowej Uczelni w celu wykrycia niezgodności i uchybień od standardu WCAG.
Zadania w trakcie realizacji:
- Opracowanie i wdrożenie zmian w witrynie Uczelni w celu wyeliminowania błędów wykrytych w trakcie audytu.
- Wdrożenie usługi zdalnego tłumacza Polskiego Języka Migowego poprzez aplikację zintegrowaną ze stroną internetową Uczelni.
Zadania zaplanowane:
- Modyfikacje architektoniczne na terenie Uczelni:
- oznakowanie miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami,
- montaż dodatkowych balustrad,
- dodanie oznaczeń powierzchni szklanych,
- przebudowa portierni oraz dziekanatu w celu dostosowania obsługi do osób z niepełnosprawnościami, m.in. obniżenie blatów,
- zmiana usytuowania elementów infrastruktury użytkowej w celu umożliwienia bezproblemowego użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami,
- oznaczenie tras, progów, schodów dla osób niewidomych i niedowidzących,
- montaż platformy pionowej dla wózków inwalidzkich,
- uruchomienie pokoju wyciszeń dla osób ze spektrum autyzmu i osób ze szczególnymi potrzebami,
- budowa chodnika wzdłuż budynku głównego Uczelni wraz z oznaczeniami poziomymi.
- Rozbudowa systemu komunikacyjno-informacyjnego:
- uruchomienie trzech pętli indukcyjnych oraz lup elektronicznych w punktach obsługi studentów,
- przygotowanie wkładek do informatora,dłuższych informacji o kierunkach studiów oraz opis sal na terenie Uczelni w alfabecie Braille’a,
- przygotowanie i wyprodukowanie filmu informacyjnego o Uczelni z tłumaczeniem na PJM,
- przygotowanie przewodnika po Uczelni.
- Modyfikacja elementów dostępności cyfrowej:
- audyt serwisów Uczelni (platforma e-learningowa Wlodek, Wirtualna Uczelnia, Rekrytacja) i ich dostosowanie zgodnie z zaleceniami audytowymi,
- dostosowanie systemu bibliotecznego do standardów WCAG.