Absolwent tej specjalności:
- uzyska specjalistyczną wiedzę i umiejętności niezbędne do praktycznego stosowania marketingowej filozofii prowadzenia biznesu,
- nabędzie kompetencje w posługiwaniu się instrumentami marketingowymi, które pozwolą mu na efektywne wykorzystanie informacji uzyskanych z badań marketingowych.
Absolwent będzie mógł pracować jako:
- specjalista w działach marketingu i sprzedaży,
- specjalista w zakresie promocji wizerunku w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych,
- osoba zarządzająca własnym małym przedsiębiorstwem
Absolwent będzie mógł podjąć pracę zarówno w małej firmie, w której kontrolować może całość działań marketingowych, jak i w dużych organizacjach – gdzie może skutecznie pełnić przypisanemu rolę w procesie zarządzania marketingiem. Absolwent może z sukcesem działać w firmach komercyjnych różnych branż, jak i w organizacjach nie nastawionych na zysk i jednostkach samorządowych.
PRZEDMIOTY REALIZOWANE W RAMACH TEJ SPECJALNOŚCI:
- E-marketing
- Zachowania nabywców
- Marketing w handlu i usługach
- Zarządzanie wizerunkiem organizacji
- Zarządzanie marką
- Zarządzanie komunikacją marketingową
- Pomiar i ocena skuteczności działań marketingowych
- Negocjacje handlowe
- Strategie marketingowe
- Marketing personalny