Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica

Jesteś tutaj:

Posiadany tytuł zawodowy:

magister filologii polskiej - 2008

Dorobek naukowy:

Dorobek naukowy nawiązuje do nauk o zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem roli przedsiębiorstw. Obecnie doktorantka studiów doktoranckich w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej.

Wybrane publikacje:

  • Zarządzanie wiedzą jako mechanizm wspierania działań innowacyjnych pracowników wobec zmian społeczno-ekonomicznych [w:] Łozowiecka W., Wiśniewska E., Cieśleńska B. (red.), Przygotowanie zawodowe człowieka w kontekście procesów motywacyjnych, Wydawnictwo naukowe PWSZ Płock 2017 (współautor Borkowski R.)
  • Innowacje otwarte jako istotny element modelu biznesu małych przedsiębiorstw [w:] Jurek-Stępień S., Koprowicz J. (red), Współczesny menedżer, wybrane problemy decyzyjne, Wyd. Novum, Płock 2017 (współautor Borkowski R.)
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu determinantą współpracy interesariuszy w identyfikowaniu i rozwoju potrzeb regionu [w:] Kludacz M. (red.), Problemy rozwoju społeczno-gospodarczego w Unii Europejskiej, Wydawnictwo Naukowe PW, Płock 2014.

Doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią:

Praktyk biznesu w obszarze marketingu w międzynarodowych korporacjach, dużych przedsiębiorstwach w tym także przedsiębiorstwach rodzinnych, agencjach marketingowych i PR oraz w firmach z kapitałem samorządowym i Skarbu Państwa. Specjalista ds. marketingu w Płockim Parku Przemysłowo-Technologicznym S.A. (2014-2015) Koordynator ds. Marketingu i PR w Grupie Opeus Sp. z o.o. (2015-2017), Marketing Manager w CBRE Sp. z o.o. (2017), oraz obecnie specjalista ds. marketingu i PR w Agencji Pro&Com. Koordynatorka wielu projektów marketingowych i eventowych, działań e-commerce (m.in. kampanii kontent marketingowych, kampanii w mediach społecznościowych, kampanii newsletterowych) oraz projektów PR-owych (udział w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla różnych przedsiębiorstw, koordynacja kampanii wizerunkowych przedsiębiorstw), współtwórczyni raportów CSR. Członek zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju.

Doświadczenie i dorobek dydaktyczny:

Dorobek dydaktyczny związany jest z prowadzeniem zajęć w Instytucie Kształcenia Podyplomowego Szkoły Wyższej im Pawła Włodkowica w Płocku (marekting personalny, innowacje społeczne). Posiada także doświadczenie wynikające z prowadzenia zajęć ze studentami w ramach praktyk dydaktycznych doktoranckich. Prowadziła, w ramach umowy o współpracy jako przedstawiciel firmy Grupa Opeus, zajęcia z komunikacji i marketingu personalnego dla studentów Politechniki Warszawskiej, filii w Płocku, Kolegium Nauk Ekonomiczno-Społecznych.

Aktualności

Polityka prywatności | Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku.

enova365 logo   soneta baner szkolimy w oparciu o system enova

Strona internetowa Szkoły Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku została sfinansowana w ramach realizacji projektu:  „Równość w edukacji 2.0 - kompleksowy program wsparcia w zakresie dostępności w Szkole Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych