Posiadany tytuł zawodowy:
magister, kierunek studiów: finanse i bankowość – 1998
Executive Master of Business Administration (MBA) - 2017
Doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią:
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w strategicznym i operacyjnym zarządzaniu w firmach produkcyjnych i usługowych, w obszarach sprzedaży, obsługi klienta, zakupów i logistyki.
W latach 2009 – 2018 zatrudniony w Grupie Energa, jako Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów (2009 – 2013) a następnie Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów Rynku Masowego (2014 - 2018). Wcześniej zatrudniony m.in. w BWM Jurand jako Kierownik Służb Wewnętrznych i serwisu KEG, odpowiedzialny za koordynowanie transportu i odpraw importowanych surowców do produkcji, koordynowanie logistyczne dostaw i obsługę posprzedażową klientów a także wsparcie procesu sprzedażowego. Aktualnie zatrudniony w PKN Orlen jako starszy analityk.
Doświadczenie dydaktyczne:
W latach 2003 – 2004 nauczyciel akademicki w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica. W trakcie swojej pracy zawodowej w korporacji prowadził liczne szkolenia wewnętrzne a także prelekcje tematyczne na sympozjach branżowych, bądź to z branży energetycznej, bądź to z zakresu sprzedaży i obsługi klientów dla wielu branż.