Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica

Jesteś tutaj:

Posiadane stopnie i tytuły naukowe:

doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu - 2001

Dorobek naukowy:

Dorobek naukowy związany jest z obszarem marketingu, co wpisuje się w obszar nauk społecznych i dyscyplinę nauk o zarządzaniu. Połączenie działalności naukowej z praktyką zawodową w tym zakresie, pozwala na optymalne przygotowanie do realizacji zajęć dydaktycznych z zakresu marketingu w handlu i usługach.

Wybrane publikacje:

  • Zarządzanie kontaktami z klientem, PUW, 2008.
  • Wizerunek NGO - znaczenie, kreowanie, zarządzanie, w: Komunikacja Rynkowa. Kultura. Perswazja. Technologia, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011.
  • Plan marketingowy JST, w: Samorząd terytorialny. Zasady - Finanse-Marketing, Praca zbiorowa pod red. M. Stycha, 2013.
  • Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwem w: Marketing we współczesnym przedsiębiorstwie, red. R. Patora, M. Al-Noorachi, Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013, Tom XIV, Zeszyt 2, Społeczna Akademia Nauk, Łódź 2013.

Doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią:

Od roku 2017 jest głównym specjalistą ds. analiz i kontaktów z podmiotami zewnętrznymi w Narodowym Instytucie Samorządu Terytorialnego. W latach 2015-2017 pełniła funkcję kierownika Działu Rozwoju i Reklamy Filharmonii Łódzkiej. W latach 2013-2015 pełniła obowiązki Naczelnika Wydziału Pozyskiwania i Zarządzania środkami Pomocowymi Urzędu Miasta Zgierza. Piastowanie stanowisk kierowniczych daje ogromne doświadczenie zawodowe, co w połączeniu z pracą naukową, pozwala na ciągłe doskonalenie.

Doświadczenie i dorobek dydaktyczny:

Doświadczenie dydaktyczne obejmuje zarówno aktywność w polskich, jak i zagranicznych uczelniach. W roku 2011 prowadziła wykłady w International School of Management, Presov, Słowacja w ramach programu Erasmus.

Aktualności

Polityka prywatności | Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku.

enova365 logo   soneta baner szkolimy w oparciu o system enova

Strona internetowa Szkoły Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku została sfinansowana w ramach realizacji projektu:  „Równość w edukacji 2.0 - kompleksowy program wsparcia w zakresie dostępności w Szkole Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych