Posiadane stopnie i tytuły naukowe:
doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu - 2001
Dorobek naukowy:
Dorobek naukowy związany jest z obszarem marketingu, co wpisuje się w obszar nauk społecznych i dyscyplinę nauk o zarządzaniu. Połączenie działalności naukowej z praktyką zawodową w tym zakresie, pozwala na optymalne przygotowanie do realizacji zajęć dydaktycznych z zakresu marketingu w handlu i usługach.
Wybrane publikacje:
- Zarządzanie kontaktami z klientem, PUW, 2008.
- Wizerunek NGO - znaczenie, kreowanie, zarządzanie, w: Komunikacja Rynkowa. Kultura. Perswazja. Technologia, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011.
- Plan marketingowy JST, w: Samorząd terytorialny. Zasady - Finanse-Marketing, Praca zbiorowa pod red. M. Stycha, 2013.
- Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwem w: Marketing we współczesnym przedsiębiorstwie, red. R. Patora, M. Al-Noorachi, Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013, Tom XIV, Zeszyt 2, Społeczna Akademia Nauk, Łódź 2013.
Doświadczenie zawodowe zdobyte poza uczelnią:
Od roku 2017 jest głównym specjalistą ds. analiz i kontaktów z podmiotami zewnętrznymi w Narodowym Instytucie Samorządu Terytorialnego. W latach 2015-2017 pełniła funkcję kierownika Działu Rozwoju i Reklamy Filharmonii Łódzkiej. W latach 2013-2015 pełniła obowiązki Naczelnika Wydziału Pozyskiwania i Zarządzania środkami Pomocowymi Urzędu Miasta Zgierza. Piastowanie stanowisk kierowniczych daje ogromne doświadczenie zawodowe, co w połączeniu z pracą naukową, pozwala na ciągłe doskonalenie.
Doświadczenie i dorobek dydaktyczny:
Doświadczenie dydaktyczne obejmuje zarówno aktywność w polskich, jak i zagranicznych uczelniach. W roku 2011 prowadziła wykłady w International School of Management, Presov, Słowacja w ramach programu Erasmus.