Marketing i zarządzanie sprzedażą - Rekrutacja krok po kroku
Rekrutacja krok po kroku
- Przygotuj dokumenty do rejestracji internetowej:
- świadectwo dojrzałości
- dowód osobisty
- zdjęcie legitymacyjne w formie elektronicznej
- Przejdź do E-REKRUTACJI otwiera się w nowej karciei wypełnij formularz rekrutacyjny
- Dostarcz wymagane dokumenty (pocztą elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / pocztą tradycyjną lub osobiście)
O specjalności
Specjalność: MARKETING i ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
Kierunek: Zarządzanie
Studia w formie stacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat
Studia w formie niestacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat
Istnieje możliwość kontynuacji nauki na studiach II stopnia (magisterskich uzupełniających) na kierunkach Administracja, Pedagogika i Zarządzanie.
Studia na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą przygotowują studentów do pracy w przedsiębiorstwach o bardzo zróżnicowanym profilu działania. Program specjalności łączy wiedzę i zdolności działania w dwóch, jakże ważnych obszarach: marketingu i sprzedaży, co umożliwia kształtowanie cech przywódcy/lidera potrafiącego opracować strategię firmy, jak i cech managera sprzedaży, czuwającego nad realizacją planów rozwoju przedsiębiorstwa. Program dostarcza wiedzę i umiejętności praktyczne nieodzowne w planowaniu, organizowaniu i koordynowaniu efektywnych procesów sprzedażowych, niezbędnych w realizacji skutecznych strategii marketingowych podmiotów gospodarczych. Curriculum zostało skonstruowane w taki sposób, aby przygotować Studenta do pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych oraz w firmach handlowych, zarówno w sektorze MSP, jak i w dużych firmach krajowych oraz zagranicznych. Po zakończeniu studiów Absolwent potrafi wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce konkurencyjnej firmy, umie przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientami oraz stosować w praktyce liczne narzędzia i techniki sprzedaży. Zna zasady zarządzania zespołami i strukturami sprzedaży, co warunkuje efektywne funkcjonowanie działu sprzedaży. Program specjalności umożliwia Absolwentom budowanie skutecznych planów sprzedażowych, zmierzających do pozyskania i utrzymania nabywców.
Absolwenci specjalności są przygotowani do pracy na następujących stanowiskach:
- specjalista ds. marketingu w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych,
- Sales Manager we wszystkich typach przedsiębiorstw,
- specjalista ds. zakupów we wszystkich typach przedsiębiorstw,
- specjalista ds. obsługi klienta,
- specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta biznesowego,
- specjalista ds. sprzedaży internetowej,
- opiekun klienta,
- przedstawiciel handlowy.
Certyfikaty
Realizowany na kierunku zarządzanie program studiów dodatkowo umożliwia studentom uzyskanie następujących certyfikatów:
- Certyfikat kwalifikacji „Występowanie publiczne”, wpisanej do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji
- Certyfikat kwalifikacji „Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM”, wpisanej do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji
- ECDL Profile DIGCOMP z wybranych zakresów: Podstawy pracy z komputerem (B1), Podstawy pracy w sieci (B2), Przetwarzanie tekstów (B3), Arkusze kalkulacyjne (B4), IT Security (S3), Rozwiązywanie problemów (S9);
- ECDL Zarządzanie Projektami (S5) – potwierdza umiejętności wykorzystania aplikacji komputerowych do zarządzania projektami;
- Diploma Peoples of the Baltic - Baltic University Programme oraz Diploma a Sustainable Baltic Region - Baltic University Programme;
- Comarch Optima we współpracy z firmą Comarch Edu: E-Comarch ERP Optima Księga Handlowa; E-Comarch ERP Optima szybki start z programem w firmie handlowej;
- E-Comarch ERP Optima Płace i Kadry; E-Comarch ERP Optima Księga Podatkowa;
- Prince2® Foundation Certificate in Project Management oraz Prince2® Practiotioner Certificate in Project Management;
- Certyfikat ukończenia szkolenia z obsługi platformy zakupowej ONE PLACE.
Wpisowe
Jednorazowa, bezzwrotna opłata rekrutacyjna z tytułu podjęcia studiów w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku wynosi 85 zł.
Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta:
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku
Al. Kilińskiego 12, 09-402 Płock
Santander Bank Polska s.a. 78 1090 1333 0000 0000 3300 9288
Kontakt
Filia w Iławie - Sekretariat Komisji Rekrutacyjnych
ul. Kościuszki 18, 14-200 Iława
tel. 89 648 70 65, tel/fax 89 648 27 56, tel. 89 648 81 93
661 121 122 - dyżur poniedziałek - niedziela w godz. 8:00 - 18:00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
czynny:
poniedziałek - piątek w godz. 8:00 – 15:00