Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica

Jesteś tutaj:

Marketing i zarządzanie sprzedażą

Rekrutacja krok po kroku

  1. Przygotuj dokumenty do rejestracji internetowej:
    • świadectwo dojrzałości
    • dowód osobisty
    • zdjęcie legitymacyjne w formie elektronicznej
  2. Przejdź do E-REKRUTACJI otwiera się w nowej karciei wypełnij formularz rekrutacyjny
  3. Dostarcz wymagane dokumenty (pocztą elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. / pocztą tradycyjną lub osobiście)

O specjalności

Specjalność: MARKETING i ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

Kierunek: Zarządzanie

Studia w formie stacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat
Studia w formie niestacjonarnej
I stopnia (3-letnie) licencjat

Istnieje możliwość kontynuacji nauki na studiach II stopnia (magisterskich uzupełniających) na kierunkach Administracja, Pedagogika i Zarządzanie.

Studia na specjalności Marketing i zarządzanie sprzedażą przygotowują studentów do pracy w przedsiębiorstwach o bardzo zróżnicowanym profilu działania. Program specjalności łączy wiedzę i zdolności działania w dwóch, jakże ważnych obszarach: marketingu i sprzedaży, co umożliwia kształtowanie cech przywódcy/lidera potrafiącego opracować strategię firmy, jak i cech managera sprzedaży, czuwającego nad realizacją planów rozwoju przedsiębiorstwa. Program dostarcza wiedzę i umiejętności praktyczne nieodzowne w planowaniu, organizowaniu i koordynowaniu efektywnych procesów sprzedażowych, niezbędnych w realizacji skutecznych strategii marketingowych podmiotów gospodarczych. Curriculum zostało skonstruowane w taki sposób, aby przygotować Studenta do pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych oraz w firmach handlowych, zarówno w sektorze MSP, jak i w dużych firmach krajowych oraz zagranicznych. Po zakończeniu studiów Absolwent potrafi wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce konkurencyjnej firmy, umie przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientami oraz stosować w praktyce liczne narzędzia i techniki sprzedaży. Zna zasady zarządzania zespołami i strukturami sprzedaży, co warunkuje efektywne funkcjonowanie działu sprzedaży. Program specjalności umożliwia Absolwentom budowanie skutecznych planów sprzedażowych, zmierzających do pozyskania i utrzymania nabywców.

Absolwenci specjalności są przygotowani do pracy na następujących stanowiskach:

  • specjalista ds. marketingu w firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych,
  • Sales Manager we wszystkich typach przedsiębiorstw,
  • specjalista ds. zakupów we wszystkich typach przedsiębiorstw,
  • specjalista ds. obsługi klienta,
  • specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta biznesowego,
  • specjalista ds. sprzedaży internetowej,
  • opiekun klienta,
  • przedstawiciel handlowy.

 

Certyfikaty

Realizowany na kierunku zarządzanie program studiów dodatkowo umożliwia studentom uzyskanie następujących certyfikatów:

  • Certyfikat kwalifikacji „Występowanie publiczne”, wpisanej do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji
  • Certyfikat kwalifikacji „Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM”, wpisanej do Zintegrowanego Rejestru Kwalifikacji
  • ECDL Profile DIGCOMP z wybranych zakresów: Podstawy pracy z komputerem (B1), Podstawy pracy w sieci (B2), Przetwarzanie tekstów (B3), Arkusze kalkulacyjne (B4), IT Security (S3), Rozwiązywanie problemów (S9);
  • ECDL Zarządzanie Projektami (S5) – potwierdza umiejętności wykorzystania aplikacji komputerowych do zarządzania projektami;
  • Diploma Peoples of the Baltic - Baltic University Programme oraz Diploma a Sustainable Baltic Region - Baltic University Programme;
  • Comarch Optima we współpracy z firmą Comarch Edu: E-Comarch ERP Optima Księga Handlowa; E-Comarch ERP Optima szybki start z programem w firmie handlowej;
  • E-Comarch ERP Optima Płace i Kadry; E-Comarch ERP Optima Księga Podatkowa;
  • Prince2® Foundation Certificate in Project Management oraz Prince2® Practiotioner Certificate in Project Management;
  • Certyfikat ukończenia szkolenia z obsługi platformy zakupowej ONE PLACE.

Wpisowe

Jednorazowa, bezzwrotna opłata rekrutacyjna z tytułu podjęcia studiów w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku wynosi 85 zł.

Wpłaty prosimy dokonywać na numer konta:

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku
Al. Kilińskiego 12, 09-402 Płock

Santander Bank Polska s.a. 78 1090 1333 0000 0000 3300 9288

Kontakt

Sekretariat Komisji Rekrutacyjnej

09-402 Płock, al. Kilińskiego 12,
budynek A, pokój nr 1
tel. 24 36 64 100, 36 64 150
661 121 122 - dyżur poniedziałek - niedziela w godz. 8:00 - 18:00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

czynny:
poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 15:00

 

rekrutacja

STUDIA PIERWSZEGO (LICENCJAT, INŻYNIER)
I DRUGIEGO (MAGISTER) STOPNIA
ORAZ JEDNOLITE MAGISTERSKIE

Iława

661 121 122

(wyłącznie w sprawach rekrutacji)

Wyszków

661 121 122

(wyłącznie w sprawach rekrutacji)

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aktualności

Polityka prywatności | Wszelkie prawa zastrzeżone © 2023 Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku.

enova365 logo   soneta baner szkolimy w oparciu o system enova

Strona internetowa Szkoły Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku została sfinansowana w ramach realizacji projektu:  „Równość w edukacji 2.0 - kompleksowy program wsparcia w zakresie dostępności w Szkole Wyższej im. P. Włodkowica w Płocku” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych